WEJŚĆ (od 21.10.2012r.)

wtorek, 14 maja 2013

BONUSY!



             Dział BONUSY! powstał z myślą o tych, którzy tęsknią za słoneczną Australią i przygodami Alana. Wcześniej ogłaszałem, że opowiadanie nie będzie miało kontynuacji, i dalej tak zostaje. Tutaj będę zamieszczał po prostu dodatkowe rozdziały, które nie mają ścisłego wpływu na całość fabuły, a pomogą przybliżyć charaktery niektórych z postaci lub jakieś alternatywne rozwiązania sytuacji. Uznałem, że to dobry pomysł, bo mam jeszcze kilka pomysłów, które może warto opisać. Jeżeli macie jakieś sugestie lub propozycje - piszcie w komentarzach! 
              Oczywiście nie mam zamiaru tu opisywać takich wydarzeń jak np.: spotkanie Alana i Bazylego. To jest pomysł na inne, dalsze opowiadanie... ;)

              Do poczytania!




Numer
Tytuł
Data publikacji
01
07.05.2013 r.
Dodatkowy rozdział napisany na blogu „Silver One-Shot”. (Propozycja ta wygrała kwietniowe głosowanie na one-shota).
W rozdziale Aaron przyjeżdża do Polski na Święta Bożego Narodzenia, aby skosztować kilku prostych przyjemności, takich jak spacer w śniegu lub pyszna wigilijna kolacja.
02
Maj 2013
Drugi dodatkowy rozdział do opowiadania „Druga Strona”. Tym razem skupi się on na kilku przyjemnych chwilach z życia Oliwera i Marlona.

Ciekawostka: Gnarly! – w slangu surferów znaczy mniej więcej tyle co - super, ekstra lub "zajebiście".
03



04



05



06



07



08



09



10





7 komentarzy:

  1. Wow, extra!:D
    I ciekawe zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze mówić, że czytasz w moich myślach Autorze? Odkąd przeczytałem DS, zafascynowałem się Australią i szczerze brakowało mi jej, brakowało też Alana i Aarona. :P

    Dziękować i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak, ja tęsknie za Australią I Alanem I Aaronem I Ogolnie za DS ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, świetny pomysł z tymi bonusami. :D Jak wyżej - ja również zdążyłam się już stęsknić za Australią i moją ulubioną parką A&A. :) Co do sugestii i propozycji, to ja tak ładnie proszę o jakiś bonusik z Delilah. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bonus z podróżą do Polski świetny :)
    Autorze, mam pytanie - czy to są postacie z jakiegoś anime?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się okazało, wygląd postaci pochodzi z gry - Tokimeki memorial girl's side 3rd story. Shame on me, nigdy w to nie grałem (i raczej nie zamierzam...:P), ale postacie Alana i Aarona wyglądają mega fajnie! :) Ten Alan to ciacho... :D

      Usuń
  6. Nie ma bonusu z Marlonem i Oliwerem? Wydawalo mi sie, ze juz go czytalem, ale link nie dziala ;/

    OdpowiedzUsuń